044 364 10 01

Телефонуйте нам!

Телефонуйте нам! гаряча лінія

044 364 10 01
Ми лікуємо
Підписка на новини

Запитання до спеціаліста

Ковід і зір у дітей

Коли COVID-19 вперше закрив класи та віртуальне навчання стало новою нормою життя, офтальмологи передбачили збільшення цифрового навантаження на очі у дітей. Нове дослідження, проведене офтальмологами з очної лікарні Уіллс, підтверджує, що збільшення часу, проведеного перед екраном, дійсно призвело до більшої напруги очей у дітей, а також до більш тривожного стану очей, який називається недостатністю конвергенції, що може викликати труднощі читання. Дослідження буде представлено на AAO 2021, 125-их щорічних зборах Американської академії офтальмології.

Недостатність конвергенції – це стан, у якому ваші очі неспроможні працювати разом під час розгляду об’єктів поблизу. Цей стан призводить до того, що одне око повертається назовні, а не внутрішньо щодо іншого ока, і це створює подвійний або нечіткий зір. Іноді здається, що слова переміщуються сторінкою під час читання. Це може призвести до того, що батьки чи вчителі підозрюють наявність у дитини проблеми з навчанням, а не захворювання очей. Лікування може включати вправи для очей, призматичні окуляри або хірургічне втручання залежно від тяжкості стану.

Для проведення свого дослідження вчені опитали 110 учнів віком від 10 до 17 років до та після школи. Тривалість шкільного дня варіювалася від трьох до десяти годин. До дослідження у всіх студентів не було проблем із зором. Напруга очей описує ряд симптомів, що включають втому очей, нечіткість зору, сухість очей і головний біль. Це звичайне явище серед користувачів комп’ютерів, тому що люди майже не моргають під час використання електронних пристроїв. Дослідження показують, що люди зазвичай моргають близько 15 разів на хвилину, але частота моргання знижується приблизно до 5-7 разів на хвилину при використанні цифрових пристроїв. Для більшості людей достатньо просто робити часті перерви в роботі та не забувати моргати, щоб симптоми напруги очей зникли.

Опитування показало: чим більше учні проводять в Інтернеті, тим вище ймовірність того, що вони відчуватимуть напругу очей і недостатність конвергенції – 57% учнів відчувають напругу очей, а 61% виявляють симптоми недостатності конвергенції. Зі студентів, які відчувають недостатність конвергенції, 17 відсотків вважалися важкими випадками.